پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
10547
-
الف
+

فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید ۲» آماده اکران

فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید۲» به کارگردانی سیدجواد هاشمی برای اکران آماده شده است.

فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید۲» به کارگردانی سیدجواد هاشمی برای اکران آماده شده است.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری صبا، فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید۲» به کارگردانی سیدجواد هاشمی با پایان مراحل فنی، آماده نمایش شده و در نوبت اکران عمومی قرار دارد.

«آهوی پیشونی سفید۲» به کارگردانی و تهیه کنندگی سیدجواد هاشمی در ژانر کودک ساخته شده است و در این فیلم محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی، پژمان بازغی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیررضا احمدی، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبدالهی، سید جواد هاشمی و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

همچنین، «آهوی پیشونی سفید ۱» که پنج سال پیش به‌ عنوان پرهزینه‌ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران روی پرده رفته است، توانست جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از بیست ‌و ‌پنجمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان از آن خود کند. سیدجواد هاشمی در اثر جدید خود قصه دیگری از آهوی پیشونی سفید را روایت می‌کند.

در خلاصه‌ داستان فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید ۲» آمده است: «اختاپوس» از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آنها «بل بله» را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه‌ «پیشونی‌ سفید» از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر مادر آهوی پیشونی‌ سفید برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و «پیشونی‌سفید» به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد پیش مادرش باز گردد اما....

ه خ/ط ه

نظر شما
ارسال نظر